Vezető szerepre tör az OTP Csoport online piactere

webshopok

Néhány hónappal a piacralépését követően nagyobb sebességre kapcsol a fizz.hu. Többek között saját, magyar nyelvű ügyfélszolgálatot és OTP-s áruhitelt kínálnak a magyar vásárlóknak és kereskedőpartnereiknek. Céljuk pedig nem kevesebb, mint hogy néhány éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó piacterévé váljanak.

630 termékcsoportban, több százezer termék található meg a fizz.hu oldalán, ahol a forrólevegős sütőktől kezdve az elektromos rollereken át az okostévékig minden elérhető a fogyasztók számára. Az OTP Csoport leányvállalataként a legfontosabb céljuk, hogy a magyar vásárlók és kereskedők érdekeit tartsák szem előtt, akik szolgáltatásaikban élvezhetik a lokalitás előnyeit.

„Valós fogyasztói igényekre szeretnénk reagálni. Azt láttuk, hogy noha számos piactér létezik Magyarországon, ezek mégsem elégítenek ki minden igényt, nem teljes mértékben azt nyújtják, amire a magyar fogyasztóknak szükségük van” – mondta Szőcs András, a fizz.hu ügyvezetője. Hozzátette: „a GKID-vel együtt készített kutatás is igazolta számunkra, hogy az e-kereskedelemben a fogyasztóknak kiemelten fontos a megbízhatóság, a biztonság és az elérhetőség. A fizz.hu pedig pontosan ezekre az ügyféligényekre figyelve fejleszti folyamatosan szolgáltatásait”.

A legfőbb különbség a többi online piactérrel szemben, hogy a fizz.hu-nál minden nap elérhető, magyar nyelvű ügyfélszolgálat működik, így a vásárlóknak kérdés esetén nem önállóan kell felkeresni a különböző kereskedők ügyfélszolgálatát, hanem a fizz.hu jár el az érdekükben. Az OTP Csoport háttere a garancia arra, hogy rendeléskor a vásárló adatait és pénzét is biztonságban tudhatja. Nem kell azon aggódnia, hogy valóban a megrendelt termék, a kereskedő által ígért minőségben érkezik-e meg. További újítás és egyben egyedi a magyar piacon, hogy a fizz.hu-n a termékek OTP-s áruhitellel is megvásárolhatók, ami nemcsak a fogyasztónak kedvező, hanem a kereskedőnek is, hiszen mindenféle technológiai fejlesztés és hitelintézettel kötött szerződés nélkül értékesítheti a termékeiket áruhitel-konstrukcióban.

A kiváló árak és a széles termékkör mindenki számára adottak, de az OTP-család tagjainak – ide tartoznak mindazok, akik az OTP-nél bankolnak és használják a Kedvezményprogramot, vagy például a Simplepay, az OTP Otthon szolgáltatásait – számos további kedvezmény is elérhető lesz, kuponok vagy akciók formájában.

A fintech előretörése és a technológiai lehetőségek miatt a hagyományos bankok jó pár éve erős nyomásnak vannak kitéve. A piaci pozíció megőrzésének egyik eszköze pedig a diverzifikáció, azaz a nyitás új iparágak felé.

“Az OTP Csoport eddig is egyedülálló beyond banking szolgáltatásokkal kísérletezett. Minden területen szeretnénk jelen lenni, ahol kihasználhatjuk az OTP kiváló ügyfélismeretét, digitalizációs tapasztalatát. Beléptünk évekkel ezelőtt az egészségügyi és az ingatlan adásvételi piacra, most pedig megvetjük a lábunkat az e-kereskedelemben is” – mondta Fischer András, az OTP Csoport innovációs igazgatója, hozzátéve, hogy rövidesen az e-kereskedelem meghatározó piactereinek egyik szereplője szeretnének lenni.