Az egyre gyakrabban változó vásárlói igények alapján a Tesco folyamatosan fejleszti online szolgáltatásait. A bővülő lefedettségi területen és választékon túl a vállalat nemrég a házhozszállítás gyorsaságát is fejlesztette, így Budapesten és környékén mostantól akár aznapi kiszállítással is kérhetők a rendelések a Tesco Otthonról felületén.
Egyre többen intézik a bevásárlást online, az otthonuk kényelméből, amivel rengeteg időt tudnak megspórolni. A Tesco ezért jelenleg közel 15 000 különféle terméket kínál Tesco Otthonról szolgáltatásának felületén a szolgáltatást kiszolgáló áruházban érvényes árakkal megegyező áron. A rendelt árucikkeket az áruházlánc kollégái ugyanolyan gondossággal válogatják, mintha a vásárló saját maga pakolna a kosarába. Az összekészített termékeket Budapesten és vonzáskörzetében pedig akár már aznap ki tudják szállítani.
„Célunk, hogy minden vásárlónknak a legjobb minőségű termékeket nyújtsuk a nekik legkényelmesebb módon. Ezért is fektetünk be egyre többet online üzletágunk fejlesztésébe, amelyen keresztül vásárlóink akár a kanapén ülve elintézhetik a nagybevásárlást. Mostantól pedig a fővárosban és környékén már Aznapi Kiszállítást kérve is rendelhetnek, így azonnal házhoz tudjuk vinni, bármire is van szükségük” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója.
Az Aznapi Kiszállítás azt jelenti, hogy a bevásárlás elküldése és a kiszállítás időpontja ugyanarra a naptári napra esik. A fővárosban és vonzáskörzetében szállítási címmel rendelkező vásárlók számára akár az adott napra szóló kiszállítási idősávok is elérhetővé válnak. Amennyiben reggel 9 óráig adják le bevásárlásukat, úgy legkorábban a 14 órától elérhető szabad idősávokra kérhetik a kiszállítást. Ha pedig 13 óráig küldik el a bevásárlást, akkor a legkorábbi szabad idősávok a 18 és 22 óra közöttiek lehetnek.
Az elmúlt években a Tesco több területen is fejlesztette online szolgáltatásait, hogy minél magasabb színvonalon tudja kiszolgálni vásárlóit:
A Tesco Otthonról szolgáltatás már az ország több mint 500 településén érhető el több mint 1,9 millió háztartás számára.
A termékek minden esetben frissen, kiváló minőségben érkeznek a vásárlókhoz. Ha valamelyik terméket nem szeretné átvenni, azt az átvételkor vissza is utasíthatja, kollégánk visszahozza azt.
A nem élelmiszer-jellegű termékeken belül számos háztartási cikk, papír-írószer, háztartási elektromos kisgép, elektromos szépségápolási eszköz, akkumulátor, izzó és gyerekjáték található a termékskálán.
A termékek kiszállítása kérhető bevásárlótáska nélkül, így a vásárlók nemcsak pénzt takarítanak meg, de hozzájárulnak a környezetbarát működéshez is.
2021. március 1-i adatok szerint egy év alatt a megrendelések száma 133 százalékkal növekedett.
A vásárlók országszerte rendelhetnek a Tesco Doboz Webáruház több ezer terméket számláló termékválasztékából a tartós élelmiszerektől kezdve a háztartásban hasznos árucikkekig.
11 budapesti Tesco Expresszből a Foodpanda (volt Netpincér) futárai akár 30 percen belül kiszállítják az 1000 féle élelmiszert tartalmazó kínálatból kiválasztott termékeket.
A Tesco Online Baby Club tagjainak az áruházlánc különféle ajánlatokat és kedvezményeket kínál, valamint hasznos tippeket ad a babát váróknak és a gyermeket nevelőknek.
A vállalat a közeljövőben további innovációkat tervez bevezetni az online rendelés területén, még kényelmesebbé téve ezzel a szolgáltatás használatát.