Bővíti házhozszállítási szolgáltatását a Raben

logisztika

Jelentős fejlesztésekkel bővíti házhozszállítási tevékenységét a Raben Trans European Hungary Kft. Az internetes áruházaknak és elosztóközpontoknak kínált szolgáltatáscsomag elsősorban a raklapos szállítást igénylő küldemények terén kínál innovatív, az egyéni címzettek igényeit is előtérbe helyező megoldásokat.

Három szolgáltatás alkotja a Raben új, kimondottan webáruházból rendelt termékek gyűjtőszállítmányozására kidolgozott csomagját. A nagy méretű küldemények kézbesítésekor gyakran felmerül az igény az épületbe történő behordásra, vagy műszaki cikkek emeletre történő szállítására. Ehhez a Raben külön rakodót biztosít, így súlyosabb vagy terjedelmesebb áruk mozgatása is megoldható.

A vásárlók kényelmét szolgáló innováció a munkaidőn kívüli, 18 és 22 óra közötti szállítás lehetősége, ami jelenleg egyedülálló a hazai nagycsomagos gyűjtőszállítmányozói piacon.

A myDelivery nevű platformon a feladó és a címzett egyaránt e-mailben értesülhet a kiszállítás idejéről, és nyomon követhetik a küldemény útját. Továbbá ha a címzettnek nem felel meg a felkínált dátum, egy gombnyomással jelezheti, ha másik napra kéri a szállítást. A későbbi fejlesztések nyomán az időablakok további szűkítésére is lesz lehetőség.

Sztenderddé válik, ami kivételes volt

Vincze Adrián, a cég belföldi szállítmányozási üzletágvezetője elmondta: „A webáruházakból történő házhoz szállítás jelenleg a Raben teljes belföldi kiszállítási volumenének mintegy egyharmadát teszi ki. Az e-kereskedelem gyors fejlődésének köszönhetően e tevékenység bővülési üteme többszörösen felülmúlja az éves növekedésünk átlagos mértékét. A hazai barkács-, valamint műszakicikk-kereskedelmi piac jelentős szereplői számára évek óta végzünk házhoz szállítást egyedi megállapodások keretében. Mostantól ezt kényelmi szolgáltatásként valamennyi olyan ügyfelünknek kínáljuk, akik nagycsomagos kiszállításra tartanak igényt. Az értékesítési üzletágunk számos partnerrel folytat tárgyalásokat, ennek eredményeképpen már újonnan aláírt megállapodásunk is van.”

A házhozszállítási szolgáltatás bővítéséhez a járműflotta és a személyi állomány bővítésére is szükség volt. A megfelelő méretű szállítóeszközök mellett az emberi tényező, a vásárlói elégedettség is kiemelten fontos, ennek érdekében a Raben nagy hangsúlyt fektet saját munkatársainak és alvállalkozóinak képzésére.