Várkonyi Balázs stratégiai együttműködésre lép az Avokadoval, így az ED Group Kft. részesedést szerez a népszerű bevásárlóplatformban. A társulással a hazai online kiskereskedelem képének átalakítását tervezik, céljuk, hogy 5-10 százalékot szakítsanak ki az FMCG szektorból.
Az Avokado az alapoktól gondolja újra az online vásárlási élményt, küldetése, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá tegye az FMCG (Fast-Moving Consumer Goods) termékek beszerzését a vásárlók számára. A felületen bolti áron válogathatunk több különböző kiskereskedő termékeiből egyetlen vásárlás során, a személyre szabott csomagot pedig egy időpontban, egy futár viszi házhoz, akár néhány órán belül.
A társulás célja egyértelmű: olyan FMCG platform létrehozása, amely amellett, hogy kielégíti a vásárlók széles körű igényeit, a kereskedők számára is elősegíti a digitális piacra való belépést és a vevőkör bővítését.
„Az együttműködésünk nem kizárólag üzleti lépés, hanem újabb mérföldkő az innováció és a hatékonyságnövelés útján. Már az Avokado indulása előtt elhatároztuk, hogy az Egyesült Államokban közkedvelt Instacart bevásárlóplatform modelljéhez, kiválóan működő, sokrétű rendszeréhez és technológiájához hasonlót fejlesztünk, adaptálunk a magyar piaci igényekhez igazítva. Hisszük, hogy ebben a törekvésünkben az újonnan kötött partnerség is szerepet játszik majd.” – fejtette ki véleményét Matócza Szabina, az Avokado ügyvezetője.
Figyelemre méltó szakemberekkel erősít az Avokado
Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula, az eMAG-cégcsoportból kiváló Vatera új tulajdonosaiként, az Ingatlan.com Zrt.-vel együttműködve 2023 szeptemberében bejelentették, hogy Magyarország legnagyobb használtcikk-piacterét hozzák létre a Vatera és a Jófogás egyesítésével. Az üzletemberek alapításától kezdve az Ecommerce Hungary Egyesület iparági szövetségének tagjai, elkötelezettek a magyarországi online kereskedelem fejlesztése mellett, támogatva a piaci szereplők érdekképviseletét is.
„Büszke vagyok arra, hogy az Avokado menedzsmentjével közösen egy olyan platformot építhetünk tovább, amely újradefiniálja a magyarok online vásárlási élményét. Azon dolgozunk, hogy közösen új standardot állítsunk fel, és alakítsuk a magyarországi kiskereskedelem jövőjét.” – nyilatkozta Várkonyi Balázs, az Edigital alapítója, a Vatera.hu és a Jófogás.hu befektetője és ügyvezetője.
Ingyenes szállítás
Most megéri kipróbálni az Avokadot, ugyanis február 14. és 16. között leadott rendeléseket ingyenesen viszik házhoz a futárok. Sőt, egy szerencsés vevő vásárlásának teljes összegét visszanyerheti.
Az Avokadoról:
Az egyre népszerűbb e-kereskedelmi platform úttörő a magyar fogyasztók vásárlási élményének forradalmasításában. A 2022-ben indult startup célja, hogy tanulva az élelmiszer kiskereskedők és más online platformok problémáiból, több mint 25 éves e-kereskedelmi tapasztalattal a hátuk mögött, valamint az elmúlt évek piaci dinamikájának megfigyeléseinek segítségével a legjobb online élelmiszer-kiszállítási felület építsék fel. Jövőképük kettős: egyfelől olyan vásárlási élményt kínálni, amely egyszerre megfizethető és kényelmes a fogyasztók számára. Másfelől pedig lehetővé tenni a fizikai kiskereskedők számára, hogy könnyedén bővíthessék termékkínálatukat az interneten, mentesítve őket a logisztikai kihívások alól, hogy az alaptevékenységükre koncentrálhassanak.