Új szakemberekkel erősítette marketing csapatát a Kifli

webshopok

Két új tapasztalt és rutinos játékost igazolt a Kifli idén nyár elején a folyamatosan bővülő marketing csapatba.

Kovacsics Anett a februárban megüresedett Digital Performance Manager pozíciót töltötte be. A szakember több mint 10 éve online marketinggel foglalkozik, főként e-commerce fókusszal, portfóliójában szerepel többek között a Tchibo, UPC, Extreme Digital – eMAG performance kampányainak menedzselése Magyarországon, illetve dolgozott a VELUX CEE régiós központjában, mint 7 országért felelős média szakértő. Az évek alatt felgyülemlett tudással felvértezve szeretné a Kifli új ügyfélszerzését optimalizálni performance média eszköztárral, illetve a performance marketingen túl fókuszba helyezni a brandépítés célú kommunikációt a hosszútávú építkezés jegyében.

A cég CRM vezetői posztját Varga Dóra vette át elődjétől, Molnár Pétertől, aki február óta már a Rohlik Group összes tagországáért felel ezen a területen. Dóra 15 éve dolgozik a marketing területén, ezen belül több mint 10 éve vásárlói hűségprogramokkal foglalkozik, ezzel kapcsolatos tapasztalatát a Tesco Clubcard program vezetésével, a MOL Group Loyalty managereként és a Mastercard Priceless Specials program projektvezetőjeként szerezte. Kiemelkedő ügyfélszegmentációs ismereteit felhasználva a vásárlók megtartásán és motiválásán dolgozik, csökkentve ezzel az ügyfelek lemorzsolódását és növelve az aktív vásárlók számát.