A Rossmann Magyarország Kft árbevétele tavaly meghaladta a bűvös 100 milliárd forintot, amely több mint 10 százalékos árbevétel emelkedést jelent. 2021-ben is további növekedésre számít a vállalat, hiszen a tavalyi megnövekedett online vásárlások után idén új online szolgáltatások bevezetett be.
A tavalyi árbevétel növekedésének üteme azt is bizonyítja, hogy a vállalat jól reagált a pandémia kihívásaira. A tizenkét számjegyű árbevétel mögött nagy részben a vállalat CRM, expanzió és kereskedelmi stratégiája áll. De a márciusban jelentkező online piaci robbanás megfelelő kezelése is megalapozta a sikert.
2020-ban jelentősen megváltoztak a magyar társadalom fogyasztási és vásárlási szokásai. A Rossmannt a legnagyobb kihívás elé az állította, hogy a drogériai forgalom szerkezete teljesen átalakult. A szépségápolási termékek iránti kereslet drasztikusan visszaesett, ugyanakkor ennél sokkal nagyobb mértékben nőtt az egészségmegőrzéssel kapcsolatos, illetve a higiéniai termékek iránti igény.
A Rossmann sikerét egyértelműen a dolgozóinak köszönheti. Idén és a tavalyi évben is sor került béremelésre, év végén továbbá, egy egyenlő mértékű egyszeri juttatásban részesítettek minden munkatársat, így stabil munkahelyként tekinthetnek a Rossmannra a jelenlegi és leendő alkalmazottak. Már másfél éve sikeresen átállt a vállalat irodai része a home office-ra, ami a járványhelyzet után is a vállalati működés része marad.
2021-ben a cég az előző évhez hasonló sikerrel kíván megfelelni a piaci kihívásoknak jelenleg 230 üzletével és online szolgáltatásával, melyet még markánsabbá kíván tenni.
A vállalat saját kutatási eredményei alapján webshopjában időablakos szolgáltatást biztosít, mely során a vevő a számára legkényelmesebb időintervallumban veheti át a megvásárolt termékeket. Összesen 46 településen, Budapesten kívül már az agglomerációban is lehetőség van az akár aznapi kiszállításra. A nyári eredmények alapján úgy látja a vállalat, hogy kiemelkedő igény van rá.
A Rossmann a piaci kihívásokra gyors, határozott és eredményes válaszokat adott. Ennek is köszönhető, hogy a GKI Digital idei, immár hatodik alkalommal közzétett kutatásában a legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedők rangsorában a legmagasabb forgalmú drogériai webshop a Rossmann Online Drogériája.