A 14 piacon működő, 4300 vezető európai webáruház kínálatát katalogizáló GLAMI online divatkatalógus frissítette arculatát. Az új vizuális megjelenés reflektál a vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszerét érintő technológiai újításra, valamint a márka divat sokszínűsége iránti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
A GLAMI Group által üzemeltetett oldalak a nemrég bejelentett technológiai megújulás után egységesítették vizuális megjelenésüket is. Mivel a webshopok széttagolt kínálatának automatizált rendszerezéséhez elengedhetetlen a termékinformációk gyors és hatékony felismerése, a GLAMI nemrég bevezette a ChatGPT által is használt Transformer nevű megoldás alkalmazását.
A GLAMI 2015 óta használja a gépi tanulási technológiát, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb keresési élményt nyújtsa. A Transformer 130 termékjellemző (rövid ujj, V-nyak, virágminta, stb) felismerésére alkalmas, így még gyorsabbá teszi a GLAMI Deep Item Categorization modelljén alapuló személyre szabott ajánlórendszer működését. A rendszer ezzel naponta körülbelül 3 millió kérést tud kezelni, és 17 millió tétel között keres hasonló elemekre.
„A GLAMI továbbra is a piac legnagyobb online divatkatalógusa kíván lenni. Platformunkkal olyan rendszer létrehozásán dolgozunk, amely a Spotify-hoz hasonlóan felismeri a felhasználók egyéni ízlését, és azonnal a legjobb és legrelevánsabb termékeket kínálja fel. A frissen bevezetett technológiai váltás egy újabb lépés ebbe az irányba, és mind vásárlóknak, mind a divatcikkeket forgalmazó webáruházaknak lehetőséget ad, hogy kihasználják az intelligens technológiákban rejlő lehetőségeket. A váltással egy időben a vállalat úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy a GLAMI arculatát a márka jövőképének megfelelően frissítse” – mondta a GLAMI alapítója és korábbi vezérigazgatója, Tomáš Hodboď.
A frissített vizuális megjelenés központi eleme az elektromos lila csillaggal kiegészített márkalogó. Az új jelkép azt szimbolizálja, hogy a GLAMI a divat és a technológia metszéspontjában helyezkedik el, jelenti a webshopok és a vásárlók találkozóhelyét is, de utal a GLAMI által közvetített értékekre is, mint a body positivity vagy az age positivity.
„A csillag szimbólum éles és lekerekített éleinek kombinációja azt a meggyőződésünket tükrözi, hogy a divat bármilyen korú, testsúlyú és testalkatú embernek szól, ezzel szereznénk kifejezésre juttatni az inkluzívitás iránti elkötelezettségünket. Az elektromos lila szín a kifinomultság, a kreativitás és a megbízhatóság érzését közvetíti. Ezzel a két eszközzel együtt arra törekszünk, hogy a GLAMI minden egyes felhasználóját inspiráljuk és segítsük abban, hogy pontosan megtalálják a keresett ruhadarabot, cipőt vagy kiegészítőt” – mondja Xenofon Eleftheriadis, a GLAMI globális kommunikációs vezetője.
A GLAMI a felhasználók számára megkönnyíti a divat felfedezését és a vásárlást. Azáltal, hogy személyre szabja a divatválasztást, felhasználóit intelligens vásárlási lehetőségekkel ruházza fel, így pénzt és időt takarít meg. A vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszere több millió divat webshop termékét kategorizálja egy helyen. Az megújult arculat már látható a Glami.hu és a GLAMI.group weboldalakon.