A GKID 2022 évi elemzése a Kiflit első helyre rangsorolta az online FMCG kereskedők ranglistájában.
Az eredménnyel kapcsolatban Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője közölte: “Büszkék vagyunk rá, hogy vásárlóink a hűségükkel jutalmazták a törekvéseinket, hogy könnyebbé tegyük a mindennapjaikat. A teljes magyar online FMCG piac értékesítési forgalma 2022-ben 141 milliárd forint volt, így a GKID legfrissebb adatai alapján a Kifli.hu teljes piaci részesedése az üzletágban közel 25 százalék volt, ami a legutóbbi mérésünk szerinti 80 százalékos NPS (net promoter score) ponttal együtt tisztán bizonyítja, hogy a legjobb választás vagyunk a vásárlóinknak. A Top 10 lista szereplői 99,5 milliárd forintot termeltek együttesen, ennek több mint egyharmada rajtunk múlott. Az első tíz hely szereplőinek forgalma összesen 80 milliárd forintról 99,5 milliárd forintra növekedett egy év alatt, ennek a felét a Kifli termelte ki. Nem tervezünk másképp 2023-ban sem: növekedni szeretnénk a kiszállítási terület és a szolgáltatás szintjén is, a célunk, hogy idővel minden háztartás rendeljen a Kiflitől.”
A legnagyobb forgalmú online kereskedők tizenötös mezőnyében a második legnagyobb ugrása is az ötödik helyen szereplő Kifli.hu nevéhez köthető: a cég a tavalyi 6. helyezése után a több mint 40 százalékos növekedéssel lépett előre egy helyet.
A Kifli.hu 2019 decemberében kezdte meg működését azzal a határozott céllal, hogy
minőségi ételeket és szolgáltatást biztosítson Budapesten és a környező településeken. A
cég gyorsan népszerűvé vált a főváros és vonzáskörzetének utcáin, a kiszállított rendelések
száma 2022 őszén már a 3 milliót is meghaladta. A mára a Balaton és a Velencei-tó körül is
elérhető szolgáltatás az üzleti sikerek mellett nagy figyelmet fordít a fenntartható működésre
is:
-Újrahasznosított csomagolóanyagok
-CNG üzemanyagú flotta
-Valós megoldások az élelmiszer-pazarlás ellen.