A hazai online élelmiszerpiacon is egyedülálló sikertörténet három éve indult el, amikor 2019 december 18-án kigurult a Jászberényi úti raktárból az elsőnek számító kiszállítás.
A fogalmazás azért óvatos, mert több hetes tesztüzem előzte meg a jeles napot. Ennek során a dolgozók barátai, családtagjai próbálhatták ki a Kifli akkori, még alapnak számító szolgáltatását, hiszen a három év alatt sokat változott és fejlődött a cég.
“A mai napig mérve már 259 irányítószámra több mint 3,2 millió rendelést teljesítettünk. Elindult a Prémium és a Kiflicske klub, néhány száz hazai termelő lett a partnerünk és sikerült megőrizni a vásárlói elégedettség színvonalát magasan 70 NPS pont fölött. Ezekre vagyok a legbüszkébb és talán arra még, hogy az idei évben mindig sikerült úgy reagálnunk az aktuális gazdasági intézkedésekre, hogy a vásárlóink a lehető legtöbbet kaphassák a pénzükért” – fejtette ki Klekner Péter ügyvezető.
A cég indulásakor a növekedés gyorsaságát nagyban segítette a pandémiás időszak, ami robbanásszerű erővel lökte előre az online kiszállítással foglalkozó vállalatokat. Önmagában ez azonban nem elegendő a tartós sikerhez, kemény munka áll a három év mögött. “A sikernek nincs konkrét receptje, de két dolog biztos: a csapatmunka és hogy nem lehet megállni egy percre sem. A világ gyorsan változik és nekünk nem csak, hogy lépést kell tudnunk tartani ezzel, de a kor előtt járva kell fejlesztenünk. A legfontosabb mércénk még mindig a vásárlói visszajelzések, ez nem is fog változni, mindig is nekik kell megfelelnünk, senki másnak” – tette hozzá Klekner Péter.
A fejlesztés az ünnepi szezonban sem maradt el, hiszen idén először élő fenyő is rendelhető volt a Kifli.hu oldalán, ami óriási sikert aratott, a teljes készlet elfogyott már az arany hétvégére.
A cég választékában jelenleg közel 14.000 termék érhető el, az élelmiszertől, a patikai termékeken át az irodai felszerelésekig. Havi közel 50.000 háztartásban fordulnak meg a futárok.