Szolgáltatásának gyorsulásáról tájékoztatta a sajtó képviselőit a budapesti székhelyű online szupermarket.
“A budapesti kerületek közel felében már 120 percen belül, sőt expressz kiszállítás esetében akár 90 percen belül érkezik a futárunk a rendeléssel. A raktárunk hatékonyságáról sokat elárul, hogy a helyettesítő termékek aránya 0.5 százalék alatt van. Egy nap átlagosan 100.000 árucikk kerül a virtuális kosarakba, a futárok a jól tervezett útvonalakkal jelentős forgalmat és keletkezett légszennyezést spórolnak meg a városnak. A túrákon átlagosan 10-14 vásárlót szolgálunk ki” – mondta el Buris Károly, a Kifli.hu operációs igazgatója. “A változtatásoknál a pontosságunk javítására összpontosítottunk, mivel nagy forgalom esetén vagy távolabbi területeken időnként késések fordultak elő, de ezzel az újítással ezt is kiküszöböljük” – folytatta Buris Károly.
A gyorsulás a teljes szolgáltatás minőségét javítja
“Ez nem csak a sebességről szól, sokkal inkább a frissességről és a kényelemről. A frissen betakarított gyümölcsök és zöldségek szó szerint órák alatt jutnak el a földekről az asztalra ugyanazon a napon. Vásárlóink visszajelzései alapján fontos szempont a kényelem, ez a fejlesztés pedig lehetővé teszi számukra, hogy a napirendjüknek megfelelő időpontokban vásároljanak – akár a munkából hazaérve, vagy ha korán reggel friss reggelit fogyasztanának, esetleg fantasztikus házi készítésű vacsorával lepnék meg a váratlan vendégeket. Vásárlóink most mindezt megkaphatják, még pontosabban a 15 perces idősávokon belül, és olyan időpontokban, amikor nekik kényelmes, kompromisszumok nélkül” – tette hozzá Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője.