Új csatornán teszi elérhetővé termékeit és szolgáltatásait a Yettel. A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként már a Wolt alkalmazásán keresztül, a Yettel üzleteiből is rendelhető feltöltőkártyás mobiltelefon, feltöltőkártyás SIM-kártya és számos tartozék.
A KSH adatai szerint a lakosság több mint 60%-a vásárolt az elmúlt 3 hónapon belül online, és egyértelműen látszik, hogy a vásárlások ma már egyre nagyobb aránya történik mobilon. Ebben jelentős szerepe van a kényelmet és rugalmasságot kínáló alkalmazásoknak, amiken keresztül bevásárlást, ételrendelést és hasonló napi teendőket végezhetünk. Ilyen a Wolt is, amelyen a felsoroltakon túl egyre bővül az úgynevezett non-food termékek köre is. Ehhez csatlakozott a hazai operátorok közül elsőként a Yettel: jelenleg több mint harminc olyan tétel rendelhető a Wolt applikációján keresztül, amely megkönnyíti a mindennapi mobilhasználatot. Többek között feltöltőkártyás SIM-kártya, feltöltőkártyás mobiltelefon, és olyan népszerű, gyakran használt tartozékok is elérhetőek az applikációban, mint a töltőkábel, a töltőfej, a fülhallgató, a szelfibot vagy a kijelzőtisztító.
A tesztüzemmódban induló együttműködés újdonság a hazai mobilpiacon. A szolgáltatás három helyszínnel indul: a Wolt alkalmazásában a budapesti Allee és Árkád, illetve a debreceni Fórum Yettel üzlete érhető el. Ha a megadott helyszínek 10 kilométeres körzetében a felhasználók megnyitják a Wolt alkalmazást, azon megjelenik a Yettel üzlete is, ahol leadható a kívánt rendelés. Ezt követően ugyanúgy, ahogy például egy ételrendelés során, a termékek jellemzően egy órán belül megérkeznek a kívánt rendelési címre.
A Yettel és a Wolt együttműködése 2024 nyarán, a Yepp digitális tarifa kapcsán indult, ami egy, a Yettel applikációján keresztül rendelhető, eSIM-mel is elérhető szolgáltatás, de akinek fizikai SIM-kártyára van szüksége, annak a Wolt futárai Budapesten, Debrecenben, Győrben, Pécsett és Szegeden akár egy órán belül házhoz viszik a kártyát.