Bababolt szekciót indított az eMAG

webshopok

Tavaly az eMAG vásárlói közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket rendeltek online kereskedőtől. Az ilyen termékeket rendelő felhasználók sajátossága, hogy tízből hat rendelésből hatot este 9 és éjfél között adnak le az online áruházban – az eMAG az ő speciális igényeikhez való jobb alkalmazkodás érdekében külön Bababolt szekciót indított.

A baba-mama termékkategórián belül a pelenkák, a babakocsik/hordozók és a gyerekszobabútorok a legnépszerűbb termékkategóriák a hazai vásárlók körében – az eMAG Magyarország közel 170 ezer darabot értékesített ezekből a termékekből az elmúlt évben.

2023-ban közel 85 ezer vásárló adott le rendelést ilyen termékekre, Budapest és Pest megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Hajdú-Bihar megye a legnépszerűbb a babatermékek online beszerzése. Egy átlagos vásárló közel bruttó 19.000 forintért rendel egy-egy alkalommal.

Az eMAG belső statisztikáiból egy másik érdekes jellemzőt is feltárt a babatermékeket rendelők körében: tízből hat ügyfél 21 és 24 óra között adja le rendelését – vagyis olyan időpontban, amikor a baba már alszik.

“A fentiek jól illusztrálják, hogy az online vásárlás hogyan változtatják meg a vásárlási szokásokat. Az eMAG azzal, hogy webáruházában külön Bababolt szekciót indított, még jobban szeretne megfelelni a szülők és leendő szülők igényeinek, akik kényelmesen, otthonukból vásárolhatnak, értékes időt spórolva, hiszen az új szekcióban a baba igényeinek, életkorának, valamint a baba életének fontos eseményeinek megfelelően kategorizálva, nagy választékban találhatók meg babatermékek” – mondta Daradics Kinga, az eMAG ügyvezető igazgatója.