A modern, tudatos online vásárlás jelentős része az akciók figyelése és meglelése, hogy a lehető legjobbkor a legjobb áron juthassunk hozzá új termékekhez. Az Árukereső.hu és anyavállalata, a Heureka Group erre építve újított meg egy aloldalt, ami kizárólag a kedvezményekre fókuszál. Emellett a termékoldalakon is hasznos funkciók találhatók, amik segítenek az akciók értelmezésében.
Az Árukereső.hu „Áresett termékek” aloldala az aktuális és népszerű kedvezményekre összpontosít, és különböző eszközökkel biztosítja az ajánlatok hitelességet. Az oldalon található termékek a keresés napját megelőző két hét, maximum 60%-os kedvezményeit listázza. Előfordul olyan gyakorlat, hogy egy terméket irreálisan magas árról akár 90% kedvezménnyel is leértékelnek, a rendszer pedig képes az ilyen trükkök szűrésére. Ezek a „túl szép, hogy igaz legyen” típusú kedvezmények így be se kerülnek a felsorolásba, megvédve a fogyasztókat attól, hogy megtévesszék vagy éppen átverjék őket.
Sőt, a termékoldalak legalján egy árgrafikon is megtalálható, amiből kiderül, hogy hogyan alakult egy-egy termék ára. Így könnyen kiderül az is, ha a közelmúltban szándékosan felemelték egy termék árát, hogy aztán kedvezményként tüntessenek fel egy olyan áresést, ami nem is valódi. Ki lehet szúrni azokat az árukat is, amik irracionálisan magas összegért kerültek fel, hogy az akció álcájával adják rendes, nem árcsökkentet piaci áron őket. Elérhető egy hírlevél funkció is, ami a legnépszerűbb termékekről és az kedvezményes kínálatról nyújt hetente összefoglalót.
Szták András, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója kifejtette, hogy az Árukereső.hu, illetve a régió társoldalait igénybe vevő felhasználók egyébként is kifejezetten tudatosak. “A cég adataiból egyértelművé válik, hogy hétről hétre, sőt napról napra változik a termékek fókusza, a potenciális vevők pedig lereagálják a különféle változásokat. A múlt héten Magyarországon például a robot ablaktisztítók iránti keresések ugrottak kétszeresére, de kb. 50 százalékkal növekedett a levélfújók, fűnyírók, sőt, még a karácsonyi díszek iránti kereslet is. Ezek a fogyasztók most ellátogathatnak az új aloldalra is, hogy megnézzék, lehet-e akciósan vásárolni a népszerű termékekből vagy éppen a keresett terméket tényleg akciósan vásárolják-e meg. A felület így remekül ki tudja majd egészíteni ezeket a kereséseket és támogatja a tudatosabban vásárlási döntést is.”
A vállalat szolgáltatását népszerűsítő reklám pedig igyekszik ezek praktikusságát szemléltetni főszereplőjén keresztül, aki az Árukereső.hu új aloldalának segítségével jó áron és hatékonyan tud beszerezni mindent, amire szüksége van.