Sokaknak az akció a belépő az e-kereskedelembe

trendek

A Lealkudtuk.hu számos magyar kereskedő esetében az első lépés az internetes kereskedelem irányába. Akár két-három fős mikrocégek is komoly sikereket érhetnek el, ha jó áron tudnak kurrens terméket kínálni.

Bár hagyományos webáruháznak tűnik, a Lealkudtuk.hu működése jelentősen eltér attól, az oldal ugyanis kifejezetten külső partnerek által forgalmazott akciós árú termékek és szolgáltatások promótálására specializálódott – a vásárlói biztonság fenntartása érdekében azonban saját online ügyfélszolgálata is van. A karácsonyi szezont leszámítva mindig az évszakok elején a legnagyobb a forgalom a Lealkudtuk.hu-n, hiszen a kiemelt akciók jelentős részben szezonális termékekre vonatkoznak.

Úgy kerülnek az oldalra, hogy rákeresnek a termékre

A normál webshopokétól eltérő működési modell abban is megmutatkozik, hogy a Lealkudtuk.hu-ra a látogatók 73 százaléka a Google keresőből érkezik, ráadásul a rendelést feladók 83 százaléka is olyan felhasználók közül kerül ki, akik a Google Shopping platformonon, nem pedig az oldal saját nyitólapján találtak rá a termékre, ahol az akciós ára miatt az sok potenciális vásárló figyelmét felkelti.

Sokaknak az akció a belépő az e-kereskedelembe

A Lealkudtuk.hu számos magyar kereskedő esetében az első lépés az internetes kereskedelem irányába: e vállalkozások számára még az akciós termékek adatlapjait is a Lealkudtuk munkatársai készítik, így a kereskedők a beérkező rendelések feldolgozására koncentrálhatnak. E módszerrel akár két-három fős mikrocégek is komoly sikereket érhetnek el, ha jó áron tudnak kurrens terméket kínálni: a kerti és konyhai eszközöket értékesítő mikrokereskedők közül többen is képesek voltak a Lealkudtuk.hu platformján át rövid időn belül korábbi forgalmukat megtöbbszörözni.

Sok új belépőnek számító e-kereskedőtől a költségek alacsonyan tartása érdekében sokszor csak készpénzes fizetéssel, utánvéttel lehet rendelni – a vásárló viszont cserébe nagyon alacsony áron juthat hozzá egy-egy termékhez.